Abilitati, competente, oameni, echipe, motivare, leadership, strategie. Acestea sunt cuvinte des intalnite in contextul actual de afaceri, un context in care avantajul competitiv a devenit mai important ca oricand. Iar avantajul competitiv al unei companii este reprezentat de fapt de oameni, motorul serviciilor si produselor oferite catre clienti.
Provocarea principala a companiilor si echipelor moderne este de a avea oameni capabili si echipe eficiente care sa obtina rezultate pentru companie. De aceea programele adresate lor au devenit un punct prioritar pe agenda de business a fiecarui director general sau director de resurse umane. Mai mult decat atat, o simpla actiune punctuala nu este suficienta pentru dezvoltarea unui angajat sau unei echipe, focusul mutandu-se pe o serie de actiuni succesive care au ca scop evolutia concreta si coerenta in timp.
In acest context, am dezvoltat primul program complet de dezvoltare a personalului, denumit ”SIZE UP YOUR TEAM”, menit sa produca rezultate si evolutie pentru echipe operationale sau functionale.
Identificarea competentelor cheie necesare activitatii desfasurate de departament/ grup + Realizarea chestionarului de evaluare.
Evaluarea echipei colectand feedback-ul multisursa de la audientele cu care angajatii interactioneaza pe baza competentelor identificate.
Organizarea unui curs/ workshop de 2 zile care sa se concentreze pe competentele care necesita dezvoltate.
Organizarea unui team building pentru toti membrii echipei pe baza competentelor ce urmeaza a fi dezvoltate.
In functie de nevoile de dezvoltare identificate, programele "SIZE UP YOUR TEAM" pot fi construite pe diverse teme, printre care:
COMUNICARE | contine competente legate de comunicare, calitatea comunicarii, abordabilitate, relationare si asertivitate.
LUCRUL IN ECHIPA SI COLABORARE | contine ata competente de tipul colaborare, cooperare, cat si tehnici specifice precum asumarea rolurilor in cadrul unei echipe.
ABILITATI OPERATIONALE | contine in principal competente precum organizarea, planificarea, managementul timpului, managementul conflictelor si luarea deciziei.
TEHNICI SI ABILITATI DE MANAGEMENT | se refera atat la aspectele legate de planificare, delegare, monitorizarea echipei si a proceselor, precum si la cele legate de motivarea angajatilor.
Adresă : Str. Barajul Arges 41E, et. 1, apt. 10, Bucuresti
Telefon : +40731 320 683
Email : comunicare@apthr.ro