Size Up Your Team

Abilitati, competente, oameni, echipe, motivare, leadership, strategie. Acestea sunt cuvinte des intalnite in contextul actual de afaceri, un context in care avantajul competitiv a devenit mai important ca oricand. Iar avantajul competitiv al unei companii este reprezentat de fapt de oameni, motorul serviciilor si produselor oferite catre clienti.

Provocarea principala a companiilor si echipelor moderne este de a avea oameni capabili si echipe eficiente care sa obtina rezultate pentru companie. De aceea programele adresate lor au devenit un punct prioritar pe agenda de business a fiecarui director general sau director de resurse umane. Mai mult decat atat, o simpla actiune punctuala nu este suficienta pentru dezvoltarea unui angajat sau unei echipe, focusul mutandu-se pe o serie de actiuni succesive care au ca scop evolutia concreta si coerenta in timp.

In acest context, am dezvoltat primul program complet de dezvoltare a personalului, denumit ”SIZE UP YOUR TEAM”, menit sa produca rezultate si evolutie pentru echipe operationale sau functionale.

PRIMUL PACHET COMPLET DE SERVICII DE DEZVOLTARE DEDICAT ECHIPELOR

none

Servicii incluse

1 | Identificare

Identificarea competentelor cheie necesare activitatii desfasurate de departament/ grup + Realizarea chestionarului de evaluare.

2 | Evaluare 360

Evaluarea echipei colectand feedback-ul multisursa de la audientele cu care angajatii interactioneaza pe baza competentelor identificate.

3 | Workshop

Organizarea unui curs/ workshop de 2 zile care sa se concentreze pe competentele care necesita dezvoltate.

4 | Team Building

Organizarea unui team building pentru toti membrii echipei pe baza competentelor ce urmeaza a fi dezvoltate.

Tipuri de programe

In functie de nevoile de dezvoltare identificate, programele "SIZE UP YOUR TEAM" pot fi construite pe diverse teme, printre care:

COMUNICARE | contine competente legate de comunicare, calitatea comunicarii, abordabilitate, relationare si asertivitate.

LUCRUL IN ECHIPA SI COLABORARE | contine ata competente de tipul colaborare, cooperare, cat si tehnici specifice precum asumarea rolurilor in cadrul unei echipe.

ABILITATI OPERATIONALE | contine in principal competente precum organizarea, planificarea, managementul timpului, managementul conflictelor si luarea deciziei.

TEHNICI SI ABILITATI DE MANAGEMENT | se refera atat la aspectele legate de planificare, delegare, monitorizarea echipei si a proceselor, precum si la cele legate de motivarea angajatilor.

Obiective

  • Alinierea la nivelul echipei/ departamentului
  • Evaluarea competentelor la nivel individual si de echipa
  • Dezvoltarea competentelor prin workshop
  • Constientizarea imbunatatirii performantei individuale si de echipa
  • Implicarea intregii echipa in exercitii dinamice de team building (invatare experientiala)
  • Dezvoltarea abilitatilor prin manifestarea competentelor dobandite
  • Imbunatatirea colaborarii echipei
  • Debrief legat de modul in care au lucrat si au asimilat cunstintele in urma acestei experiente
0
servicii incluse
0
luni perioada de desfasurare
0
tipuri de programe
0
participanti
0
€ / participant

Pin It on Pinterest

SOLICITA DETALII

Nume, Prenume*

Email*

Telefon*

[hidden training_dorit "post_title"]

Mesaj

* câmp obligatoriu