Simplul fapt de a avea un produs excelent sau de a fi expert intr-un anumit domeniu nu garanteaza succesul in lumea afacerilor.
Fiind politicos, luand in considerare nevoile si obiceiurile celorlalti in diferite situatii, poti atinge aspecte importante ale etichetei in afaceri. Acest training ofera participantilor o trecere in revista a modului in care ei trebuie sa se comporte cu superiorii, colegii sau partenerii de afaceri cu scopul de a dezvolta relatii profesionale eficiente.
Limba de predare: romana (la cerere si engleza)
Durata training: 2 zile (8h/ zi)
Beneficiile participantilor
dezvoltarea unui comportament potrivit contextului de business
cresterea eficientei muncii in echipa
cresterea sentimentului de confort in conditiile intalnirilor de afaceri
integrarea rapida in noi echipe/ munca eficienta in echipa si bune relatii cu partenerii de afaceri
Tematica
eticheta in afaceri
comportamentul specific mediului profesional
intretinerea de bunelor relatii in afaceri
elemente ale inteligentei sociale - definitii, metode
modele comportamentale: Anthony Gregory Model, DISC Model, Merrill – Reid Model