Comunicare si negociere pentru buyeri

Comunicare si negociere pentru buyeri
Descriere

In procesul de achizitie buyerul este intotdeauna in pozitia de a gasi furnizorul care sa indeplineasca conditiile cerute de clientii interni, sa asigure calitatea excelenta a produselor sau serviciilor, dar si sa fie eficient din punct de vedere al bugetului si al conditiilor contractuale.
Acest curs contine o parte consistenta legata de intelegerea nevoilor clientilor interni, si o a doua parte, care ofera un instrument util de negociere cu furnizorii conditiile optime pentru companie.

Limba de predare: romana (la cerere si engleza)

Durata training: 2 zile (8 h/zi)

Beneficiile participantilor

  • accelerarea procesului de intelegere a nevoilor clientilor interni
  • identificarea exacta a cerintelor legate de produsele/ serviciile necesare
  • insusirea conceptului de valoare vs. pret
  • eficienta in negocierea pretului, termenelor si conditiilor dorite

Tematica

  • procesul comunicarii si achizitiile
  • etapele procesului de comunicare
  • formulari de business pentru diferite subiecte abordate in comunicare
  • procesul comunicarii si achizitiile
  • etapele procesului de comunicare
  • formulari de business pentru diferite subiecte abordate in comunicare

Nume, Prenume*

Email*

Telefon*

[hidden training_dorit "post_title"]

Mesaj

* câmp obligatoriu

Profilul participantilor

  • buyeri si project manageri
  • persoane implicate in negocierea achizitionarii de produse si servicii
  • negocieri interne

Detalii
AdresaAPT Group
Locuri disponibile10 - 14 persoane
Parte practica60% din timp



Pin It on Pinterest