In procesul de achizitie buyerul este intotdeauna in pozitia de a gasi furnizorul care sa indeplineasca conditiile cerute de clientii interni, sa asigure calitatea excelenta a produselor sau serviciilor, dar si sa fie eficient din punct de vedere al bugetului si al conditiilor contractuale.
Acest curs contine o parte consistenta legata de intelegerea nevoilor clientilor interni, si o a doua parte, care ofera un instrument util de negociere cu furnizorii conditiile optime pentru companie.
Limba de predare: romana (la cerere si engleza)
Durata training: 2 zile (8 h/zi)
Beneficiile participantilor
accelerarea procesului de intelegere a nevoilor clientilor interni
identificarea exacta a cerintelor legate de produsele/ serviciile necesare
insusirea conceptului de valoare vs. pret
eficienta in negocierea pretului, termenelor si conditiilor dorite
Tematica
procesul comunicarii si achizitiile
etapele procesului de comunicare
formulari de business pentru diferite subiecte abordate in comunicare
procesul comunicarii si achizitiile
etapele procesului de comunicare
formulari de business pentru diferite subiecte abordate in comunicare