Comunicarea in afaceri

Comunicarea in afaceri
Descriere

Mesajele eronate in lumea afacerilor sunt experiente costisitoare. Trainingul Comunicarea in afaceri este conceput pentru a preintampina nevoia organizatiilor de a optimiza abilitatile de comunicare ale angajatilor lor si de a le oferi posibilitatea de a exersa aceste abilitati in vederea aplicarii lor pentru atingerea obiectivelor de business.
Acest program ii ajuta pe participanti sa inteleaga care sunt canalele/tiparele specifice de comunicare din cadrul organizatiilor, ii ajuta sa-si insuseasca manierele de comunicare in mediul de afaceri si sa conceapa mesaje de impact.

Limba de predare: romana (la cerere si engleza)

Durata training: 2 zile (8h/ zi)

Beneficiile participantilor

  • eficientizarea procesului de comunicare
  • insusirea modalitatilor de trimitere a mesajelor potrivite
  • familiarizarea cu regulile comunicarii in afaceri
  • cresterea nivelului de confort in conversatiile profesionale

Tematica

  • cele 4 profile de personalitate si fereastra Johari
  • manierele in afaceri
  • comunicarea cu personalitati dificile
  • tipare de comunicare in organizatii
  • comunicarea ierarhica
  • analiza relatiilor interpersonale
  • arta de a oferi feedback constructiv

Nume, Prenume*

Email*

Telefon*

[hidden training_dorit "post_title"]

Mesaj

* câmp obligatoriu

Profilul participanţilor

  • marketing/ PR/ vanzari/ personalul serviciului clienti
  • team leaderi/ supervisori/ manageri
  • angajati cu potential
  • echipe de proiect

Detalii
AdresaAPT Group
Locuri disponibile10 - 14 persoane
Parte practica60% din timp



Pin It on Pinterest