Toti experimentam conflictul. Ne certam cu sotii nostri, nu suntem de acord cu prietenii, si, uneori, chiar ne certam cu strainii in parcare. De cele mai multe ori pierdem din vedere faptul ca tot acest conflict este normal. Atata timp cat oamenii sunt individualitati diferite, va exista potential de conflict. Din moment ce nu se poate preveni conflictul, cel mai important lucru este sa invatam cum sa il gestionam constructiv. Pentru rezolvarea conflictului este nevoie de deschidere, disciplina si creativitate. Respectul pentru alte persoane si adoptarea atitudinilor nonjudicative permite oamenilor sa lucreze in beneficiul reciproc. Acest curs se axeaza pe tehnicile de gestionare optima a conflictului.
Limba de predare: romana (la cerere si engleza)
Durata training: 2 zile (8h/zi)
Beneficiile participantilor
intelegerea conflictului si a modalitatilor de escalare
recunoasterea celor mai comune cinci stiluri de rezolvare a conflictelor
cresterea fluxului de informatii pozitive, prin abilitati de comunicare non-verbale si verbale
dezvoltarea de tehnici eficiente pentru strategii de interventie
consolidarea increderii si a moralului personalului
gestionarea conflictelor pentru imbunatatirea performantei la locul de munca
Tematica
aspecte pozitive si negative ale conflictului
tipuri de conflict
fereastra Johari
cele cinci etape ale conflictului
aspecte ale comunicarii in gestionarea schimbarii
stabilirea normelor
modalitati de interventie in rezolvarea conflictelor