Gestionarea proceselor de recrutare

Gestionarea proceselor de recrutare
Descriere

Recrutarea si angajarea personalului este un proces costisitor. Acest proces necesita o investitie mare de timp si bani, atat pentru organizatia respectiva ca un intreg, cat si pentru persoanele care fac efectiv angajarea.
Cursul vizeaza pregatirea celor ce lucreaza in recrutare astfel incat sa se diminueze cazurile de recrutare nepotrivita si sa creasca sansele de a avea clienti multumiti.

Limba de predare: romana (la cerere si engleza)

Durata training: 2 zile (8h/ zi)

Beneficiile participantilor

  • identificarea factorilor critici implicati in procesul de recrutare si selectie
  • cunoasterea costurilor suportate de catre o organizatie atunci cand o decizie de angajare este gresita
  • dezvoltarea unor tehnici eficiente de interviuri pentru selectarea angajatilor
  • pregatirea anunturilor de angajare
  • analiza programelor de orientare si caracteristicile cheie ale celor eficiente

Tematica

  • procesul de recrutare si selectie – consideratii teoretice
  • factori ce influenteaza procesul de recrutare si selectie
  • analiza costurilor implicate
  • job analysis, job profile
  • gasirea candidatilor
  • postarea posturilor
  • procesul de screening al candidatilor
  • tehnici de intervievare
  • verificarea referintelor
  • caracteristicile programelor de orientare
  • importanta perceptiei
  • drepturile omului

Nume, Prenume*

Email*

Telefon*

[hidden training_dorit "post_title"]

Mesaj

* câmp obligatoriu

Profilul participantilor

  • public general

Detalii
AdresaAPT Group
Locuri disponibile10 - 14 persoane
Parte practica60% din timp



Pin It on Pinterest