Comunicarea deficitara este cauza celor mai multe confuzii si conflicte la locul de munca. Aceasta poate duce la insatisfactia angajatilor, o productivitate scazuta si cresterea fluctuatiei de personal. De cele mai multe ori aceasta situatie poate fi semnificativ imbunatatita prin aplicarea abilitatilor abordate in acest program. Participantii vor putea afla cum sa structureze si sa transmita mesajele corecte, sa abordeze teme delicate si cum sa evite neintelegerile.
Folosind activitati de echipa si jocuri de rol participantii isi vor dezvolta abilitatile de comunicare si vor obtine o mai buna intelegere si mai mult respect in relatia cu diversele tipuri de personalitate.
Limba de predare: romana (la cerere si engleza)
Durata training: 2 zile (8h/ zi)
Beneficiile participantilor
scoaterea in evidenta a elementelor care influenteaza procesul de comunicare
intelegerea fazelor si tehnicilor de comunicare
cunoasterea barierelor in comunicare si modul de depasire a lor
cunoasterea abilitatilor de extragere a mesajului real
exersarea dialogului
Tematica
scopul si etica in comunicare
procesul de comunicare
elemente care influenteaza comunicarea
canalele de comunicare
pasii necesari pentru un proces de comunicare eficient