Multi oameni cred ca relatiile de business se refera la vinderea unor produse sau servicii, dar, de cele mai multe ori, este vorba despre construirea unor relatii si prezentarea companiei intr-o maniera atractiva. Și pentru a atinge acest deziderat, interactiunea este necesara. Networking (construirea unei retele de relatii) este de fapt raspunsul pentru aceasta dezvoltare. Relatiile de afaceri sunt intotdeauna relatii interumane si este important sa avem acest lucru in minte. Acest curs este despre inteligenta sociala, care este un factor cheie pentru dezvoltarea afacerii si a abilitatilor necesare construirii si mentinerii relatiilor necesare.
Limba de predare: romana (la cerere si engleza)
Durata training: 2 zile (8h/ zi)
Beneficiile participantilor
o mai buna integrare in cadrul echipei/ organizatiei si colaborarea eficienta cu colegii
invatarea modului de a crea o retea de afaceri
insusirea unui comportament mai orientat catre afaceri prin invatarea etichetei in afaceri
mai buna intelegere a diferitelor tipuri de personalitate si adaptarea comportamentului in consecinta
extinderea grupului social ceea ce poate influenta viitoarele colaborari in afaceri
Tematica
networking si activitatea de lobby
eticheta in afaceri
dezvoltarea si mentinerea relatiilor de afaceri
cooperarea in cadrul echipei si intre echipe
inteligenta sociala si cum s-o dezvoltam
modele de comportament social: Anthony Gregory Model, DISC Model, Merrill - Reid Model
adaptarea la diferite tipuri de comportament social