Persuasiunea reprezinta actiunea de influentare a atitudinilor si comportamentelor unor persoane, in vederea producerii acelor schimbari care sunt in concordanta cu scopurile sau interesele agentului initiator (persoane, grupuri, institutie sau organizatie politica, sociala, culturala, comerciala, etc). Persuasiunea trebuie privita ca o activitate de convingere opusa impunerii sau fortarii unei optiuni, organizata astfel incat sa duca la adoptarea personala a schimbarii asteptate.
Trainingul isi propune sa ofere participantilor posibilitatea de a exersa comportamente de persuasiune si influentare conform tehnicilor care pot fi transferate in diverse domenii de activitate: vanzari, management, publicitate, marketing, relatii publice etc.
Limba de predare: romana (la cerere si engleza)
Durata training: 2 zile (8h/zi)
Beneficiile participantilor
dobandirea unei largi perspective asupra nevoilor si intereselor tuturor celor implicati in activitati in care sunt necesare abilitatile de persuasiune si influentare
dezvoltarea abilitatiilor de identificare a mecanismelor de aplicare a comportamentelor de persuasiune
pregatirea efectiva pentru persuasiune, identificarea barierelor si crearea tacticilor specifice
dezvoltarea abilitatilor de persuasiune prin jocuri de rol, simulari si studii de caz