Satisfactia clientilor

Satisfactia clientilor
Descriere

Intr-un mediu de afaceri extrem de competitiv se poate castiga o pozitie dominanta in piata prin doua elemente, pretul si/sau valoarea adaugata. Valoarea adaugata este principalul element de diferentiere fata de competitie. Crearea unei baze solide din punctul de vedere al asigurarii unor servicii de calitate pentru clienti sustine realizarea obiectivelor companiei printr-un mediu profesional si o orientare puternica catre client, va structura interactiunea cu clientii si va oferi servicii de calitate atasate produselor companiei.
In cadrul acestui curs participantii isi vor insusi elementele de baza ale activitatii de asigurare a asistentei pentru clienti, vor intelege importanta departamentului de suport clienti in cadrul ciclului de business, vor invata sa inteleaga nevoile clientului, cum sa interactioneze, trateze si sa ofere solutii profesionale pentru mentinerea clientilor si asigurarea unor cicluri repetitive de vanzari.

Limba de predare: romana (la cerere si engleza)

Durata training: 1 zi (8h/ zi)

Beneficiile participantilor

  • dezvoltarea abilitatilor de comunicare cu clientii externi si interni, importanta documentarii problemei si a pastrarea clientului informat pana la inchiderea cazului
  • intelegerea rolului de membru al echipei de servicii pentru clienti si asumare responsabilitatilor corespunzatoare
  • respectarea standardelor de calitate promise clientilor, gestionarea profesionala a angajamentele si a termenele de livrare
  • beneficiile unei atitudini pozitive
  • transformarea unei probleme cauzate de produsul vandut intr-o experienta pozitiva

Tematica

  • construirea unei relatii profesionale cu clientiio pozitionarea asteptarilor clientului si livrarea serviciilor conform nivelului de calitate promis
  • importanta intelegerii corecte a problemei si nevoilor clientului
  • instrumentele necesare transformarii unei experiente negative a clientului intr-una pozitiva
  • dublu rol, reprezentarea companiei in exterior si a clientului in interior
  • cele mai bune practici in construirea unei relatii de durata cu clientul prin asigurarea unui management de calitate pe intreaga durata a rezolvarii cazurilor de suport

Nume, Prenume*

Email*

Telefon*

[hidden training_dorit "post_title"]

Mesaj

* câmp obligatoriu

Profilul participantilor

  • personalul recent angajat in organizatia de servicii client
  • angajatii care interactioneaza cu clientii fara a presta direct servicii de suport

Detalii
AdresaAPT Group
Locuri disponibile10 - 14 persoane
Parte practica50% din timp



Pin It on Pinterest